2 0 5

Visočica

Danas sam dan proveo na Visočici, zajedno sa Nerminom tkzv. Neraa Dzordz.
Pridružio mi se na avanturi, pokazao mi Visočicu i nauči me sve što se može naučiti o ovoj planini.
Nera ne živi planinu, Neraa je planina od čovjeka, svaki slobodan sat on provede na planini.
Da njega nije bilo, hodao bih kao muha bez glave, još na to sve ne bih znao ni šta sam vidio .
Posjetili smo čak 11 vrhova Visočice danas, hodali smo 20 kilometara, preko 9 sati.
Jučer me je dočekao u Sarajevu, odveo na ćevape,  proveo kroz Sarajevo i zatim smo došli na  Planinarki dom Vrela gdje smo i proveli noć.
Jutros u 05:00 spavam "ko zaklan" upada Neraa u sobu i viče "diži se idemo u avanturu". ( Kad bi me dragi Neroo svako jutro tako budio) 😂

Prije opisa da napomenem, Neroo ima Visočicu u malom prstu i mrzi markacije 😂
Ovako je izgledao naš dan danas:
U 6:20 smo krenuli na stazu sa Oštre Bare.
6:38 smo već bili na prvom vrhu "Visočica na Visočici 1756 m/n sa koje smo gledali izlazak sunce iznad Treskavice.

Zatim smo grebenom, hodali do našeg drugog vrha Mokre Stijene 1878 m/n gdje smo stigli  u 07:49 h. Tu smo napravili super fotografije, malo zastali i nastavili dalje prema 3. vrhu Spijonik.

U 8:21 dolazimo na Spijonik koji je visok 1920 m/n. Jedemo čokoladicu Neraa bi objasni šta vidimo i grebenom se spuštamo prema Vitu.

Na Vito 3. po visini vrh na Visočici 1960 m/n dolazimo u 8:41 i pravimo dužu pauzu jedemo i gledamo na Lukomir najviše naseljeno selo u 🇧🇦. Čak prošetamo grebenom prema Drstvu ali dolazimo do mjesta zvano Limun malo razgledamo prema Bjelašnici saberemo vrhove, vraćamo se na Vito i idemo dalje prema Pariću.

Na Parić idemo grebenom Đertelaš, usput svraćamo na prirodni izvor pitke vode Vukova Voda.

U 10:00 stižemo na Parić visok 1940m/n i gledamo na vrhove Čvrsnice gdje se raspavljamo koji je koji, ali naravno moja orijentacija je bila pogrešna 😂

Zatim se spuštamo na Bivak Igor Šimić, gdje srećemo 5 planinara kako uživaju ljepotama Visočice i Nero me šalje samog na još dva vrha Babin Vrh i Plis jer se njemu ne da ići, kaže dosadni 😂

Babin vrh i Plis osvaja kao 6. i 7. vrh taj dan veoma brzo jer su jedan blizu drugog. Babin Kuk  je visok 1880 dok je Plis visok 1887.

Vraćam se na Bivak do Nere i idemo preko Konjica do Stećaka, od kojih idemo na najvišwg vrha Visočice "Dzamija"

U 12:40 Stižemo do Džamije 1967 m/n i opet raspravljamo o Čvrsnici i opet ja nisam u pravu 😂 Uživamo pravimo dužu pauzu, ja skidam gojzerice jer već me je sunce ubilo 😂. Lijep vrh i tamo srećemo još planinara gdje Nero im objasni sve što vide u okrugu 100 km zračne linije 😂.

Nas dvojica krećemo dalje na 2. najviši vrh Visočice, Veliki Ljeljen 1963 m/n i odmah grebenom Nero mi bježi prema malom Ljeljenu a to je 11. i zadnji vrh danas. Na mali Ljeljen smo stigli u 14:10

Od malog Ljeljena idemo lagano do Špic stijene, sipamo izvorsku vodu iz Vukovog vrela nakon čega dolazimo nazad na Oštru Baru u 15:30.

Sa Visočice smo vidjeli, a posebno u ranim jutarnjim satima, Maglić, Volujak, Zelen Goru, Leliju, Bobotov Kuk ( Durmitor), Treskavicu, Velež, Čvrnicu, Prenj, Vran, Vranicu, Radušu, Trebević, Jahorinu, Bjelašnicu, Kanjon Rakitnice  i još mnogo toga 😂

Sad kad se je meni dalo ovo napisati, možete misliti koliko sam ja naučio o ovoj planini od Nere, koliko mi je pokazao još skrivenih mjesta na Visočici. Svaka ti čast prijatelju, hvala ti što si me ugostio, pokazao, čak i naučio mnogim planinskim cakama. Kao i proveo kroz cijelu Visočicu..

PS. video materijala ima preko 1h, kako od toga napraviti video od 10-ak minuta, ima neko prijedlog 🙄🤔😂